Učence je dobro spodbujati k poznavanju naravoslovja že v mlajših letih. Tako lažje in hitreje razvijejo zanimanje zanj. Interes za naravoslovje jim bo prišel prav pri kemiji, biologiji in fiziki, ki učence čakajo v višjih razredih.

Zato je 25. januarja učiteljica naravoslovja in biologije, Danica Fabac, pripravila predstavitev naravoslovja za učence 1. triade, ki je potekala v učilnici za biologijo. Predstavitev se je začela z razlago pojmov naravoslovje in biologija. Učenci so si nato ogledali modele možganov, očesa, zoba, ogrodje morskega ježa, okostje ptice, človeka ter del mrtve kačje kože, ki je učence še posebej navdušil. Po razlagi učiteljice je sledilo praktično delo. Opazovali so z mikroskopom in zapisali svoje ugotovitve. Učencem se je delo z mikroskopom zdelo nekoliko zahtevno, a zanimivo in zabavno. Z učiteljico so zatem naredili še poskus z apnico v čaši vode ter dokazali prisotnost ogljikovega dioksida.

S tem se je šolska ura končala in učenci so se vrnili v razrede navdihnjeni in navdušeni nad zanimivostjo predstavitve. Nekateri so tudi pripomnili, da komaj čakajo na prihajajoče ure naravoslovja.

Zapisala Tara Hönigman, praktikantka