EKSKURZIJA

V četrtek, 30.3.2023 smo imeli peti razredi ekskurzijo. Ogledali smo si Postojnsko jamo, predjamski grad in razstavo Expo.

Zjutraj smo se zbrali na Pungartu kamor nas je ob 7:00 prišel iskati avtobus. Vožnja je trajala približno 2 uri in pol saj smo se vmes tudi vstavili. Ko smo prispeli smo imeli najprej pol ure, da si kupimo kakšen spominek. Ko je minilo pol ure, smo se zbrali pri otroških igralih. Skupaj smo se odpravili do stavbe v kateri je bila razstava. Razdeli so nas v dve skupini. Ena skupina je najprej gledala filmček, druga skupina pa si je ogledala predstavitev dinarskega sveta. Ko sta obe skupini končali sta se zamenjali. Ko smo končali nam je ostalo še pol ure zato smo si lahko ogledali še razstavo metuljev in razstavo razvoja človeka. Po ogledu smo se skupaj z vodičem odpravili v jamo. Najprej smo se morali voziti z vlakcem. Vožnja je trajala skoraj 9 minut. Po devetih minutah smo morali izstopiti. Pot smo nadaljevali peš. Ogledali smo si Lepe jame, Rdečo dvorano, Špagetno  dvorano in Koncertno dvorano. Po koncu ogleda smo se spet vrnili na vlakec. Ko smo prišli iz vlakca, smo se z avtobusom odpeljali do Predjamskega gradu. Tam nas je spet pričakal isti vodič kot v Postojnski jami. Pokazal nam je kuhinjo, spalnico in povedal zgodbo o smrti graščaka na stranišču. Ko smo si vse ogledali smo šli nazaj na avtobus. Tudi nazaj smo se peljali 2 uri in pol. Ko smo prišli nazaj na Pungart so nas tam že čakali starši.

Na izletu sem se imela lepo, saj smo se zabavali in veliko novega tudi naučili. Čeprav je pot trajala dve uri in pol nam je ta čas hitro minil, ker smo se pogovarjali in zabavali. Z veseljem bi si jamo in grad ogledala še kdaj. 😊

Nika Križan, 5.d

EKSKURZIJA V POSTOJNSKO JAMO

V četrtek, 29.3.2023, smo se odpravili na ekskurzijo v Postojnsko jamo in Predjamski grad. Ogledat smo si šli tudi EXPO Postojna jama Kras.

Odšli smo zjutraj ob 7.00. Peljali smo se približno dve uri. Ko smo prispeli, smo imeli pol ure, da smo si zbrali spominke. Nato smo si šli ogledat projekt EXPO. Tam nam je vodič povedal, kako je nastala jama, koliko povezav je z drugimi jamami in ogledali smo si tudi filmček. Ogledali smo si neandertalce, stare živali in stare predmete. Ko smo si ogledali projekt EXPO, smo se odpravili v Postojnsko jamo. Tam smo se prvo peljali z vlakom 2 km. Nato je sledil še drugi del ogleda kapnikov, stalaktitov in stalagmitov in ko smo si ogledali te dvorane, smo šli tudi pogledat človeško ribico. V akvariju jih je bilo 5. Bile so mi zelo zanimive. Nato smo se z vlakom odpeljali nazaj na vhod. Potem smo vstopili na avtobus in se odpeljali še do Predjamskega gradu. Vodič nam je pokazal vse družine, ki so tam živele. Pokazal nam je tudi orožja, kje so spali…. Ko smo si vse ogledali, smo se odpravili domov. Na avtobusu je bilo veliko smejanja in zabave.

Zelo lepo mi je bilo, ko smo si ogledali Postojnsko jamo. Ta dan mi je bil zelo všeč in upam, da bomo šli še kdaj v Postojnsko jamo.

Žiga Vraničar, 5.d

EKSKURZIJA

V Postojnski jami smo preživeli približno uro in pol. Vlakec je bil moj najljubši del izleta. Tam smo bili vsi peti razredi (šli smo z dvema avtobusoma). Moj razred (5.d) je bil v avtobusu s 5.c, 5.a pa je bil s 5.b. Ko smo pripeli do cilja, smo si šli kupit spominke. Jaz sem si kupil ogrlico in mood ring.

Pred razstavo Expo smo s prijatelji delali selfije. Napočil je čas za ogled galerije, kjer je bila predstavljena geografska lokacija jame. Ko pa smo šli kasneje v jamo sem zelo užival. Videli smo več dvoran in človeško ribico.

Ko smo prišli ven, smo šli na avtobus, ta pa nas je popeljal do Predjamskega gradu. Vodič nam je predstavil več sob in top. Malo smo si spočili, jedli itd. K

Ko smo potovali nazaj domov smo se na avtobusu hecali. Imel sem se lepo.

Rihard Aleksander Jarc, 5.d

Postojnska jama

30. 3. 2023, smo šli peti razredi v Postojnsko jamo. Do tam smo se vozili 2 uri in pol. Ko smo prispeli, smo imeli čas za nakup spominkov. Nato smo šli v muzej, kjer je bilo zanimivo. Po ogledu muzeja smo šli v Postojnsko jamo. Tam smo si ogledali kapnike. Ko smo prišli ven, smo šli na WC, si pojedli in popili, nato pa smo se še pol ure vozili do Predjamskega gradu. V gradu mi je bilo lepo. Po ogledu smo se odpravili proti domu.

Gaja Pavlovič, 5. d

Ekskurzija

V četrtek, 30. 3., smo šli v Postojnsko jamo. Sošolci so malo kričali, ampak je bilo lepo. Kupil sem si zmajčka, fračo in spominek. Do tam smo se peljali 2 uri in pol. Na avtobusu sem se zelo zabaval. Ko smo se z vlakcem peljali v jamo je bilo kar mrzlo. V jami so bili različni kapniki, videli pa smo tudi človeško ribico ter plesno, špagento in rdečo dvorano. Po ogledu jame smo šli še v Predjamski grad. Tam so bile različne sobe in bilo mi je zanimivo.

Po tem smo se polni lepih spominov vrnili domov.

Enej Ambrožič, 5. d

Obisk Postojnske jame

V četrtek, 30. 3. ob 7.00 smo se petošolci odpravili v Postojnsko jamo. Potovali smo z dvema avtobusoma in sicer kar 2 uri in pol. Po prihodu smo imeli čas za nakup spominkov, potem pa smo se zbrali pred muzejem v katerem smo si kasneje ogledali razstavo Expo. Bilo je zanimivo. Sledila je malica, nato pa ogled Postojnske jame. Peljali smo se z vlakcem in s telefoni slikali lepe kapnike in druge zanimivosti. Ko smo vse ogledali, smo se odpravili z vlakcem tudi nazaj. Šli smo tudi do Predjamskega gradu in pokukali vanj.
Ko smo prišli pred šolo sem bila srečna in vesela, ter se odpravila domov.

Vita Macan, 5.d

Park Postojnska jama

30. 3. smo šli v Postojnsko jamo. Vozili smo se 2 uri in pol. Imeli smo postajališča, kjer smo jedli, pili in bruhali. Ko smo prišli smo šli na tržnico, kjer smo si lahko kaj kupili. Potem smo šli v muzej, ki je bil zanimiv. Ogledali smo si film in razstavo, nato pa smo se z vlakcem odpeljali v Postojnsko jamo. Videli smo velike kapnike in različne dvorane. Bilo je zelo zanimivo. Po ogledu jame smo šli še v Predjamski grad, ki je bil tudi zelo zanimiv. Sprehodili smo se skozi sobe v gradu in slišali veliko zanimivih zgodb.

Na koncu smo imeli čas za malico in se nato odpravili proti domu. Bilo je super! 😊

Alja Dimitrijević, 5.d

Postojnska jama

V četrtek, 30. 3. 2023, smo se 5. razredi odpravili v Postojnsko jamo. Iz Pungarta smo odšli ob 7.00. Do tam smo se vozili 2 uri in pol. Ko smo prišli, smo si lahko najprej prve pol ure šli kupiti spominke. Potem pa smo šli v Expo. Ko smo si ogledali muzej smo šli v jamo. Tam smo se usedli na vlakec s katerim smo se vozili približno 8 minut, potem pa smo se po jami sprehajali in si ogledovali kapnike. Naše raziskovanje jame se je končalo z ogledom človeške ribice. Za tem smo se ponovno usedli na vlakec in se odpeljali proti izhodu. Po jami pa smo šli v Predjamski grad. Tam smo slišali legendo o Erazmu, kako je živel in kako je umrl. Po gradu pa smo se z avtobusom odpeljali domov. Jaz, Ina, Tina in Eva smo iz avtobusa izstopile v Trebnje, ker smo imele nastop z Vokalno skupino Lan. Domov smo prišle ob 22.00. Bilo mi je zelo lepo.