Obiskali smo Radovico. Tam smo si ogledali staro šolo in muzej.

Ko smo prišli, smo šli v učilnico. Ko je  učitelj prišel v učilnico, smo se pozdravili in začeli s poukom. Najprej smo se učili o šoli nekoč, potem pa o zgodovini Bele krajine. Po pouku smo si ogledali še muzej s kostimi jamskega medveda. Po ogledu muzeja smo se odpravili nazaj v šolo. Izkušnja v stari šoli je bilo zelo zanimiva in smešna.

Luka Žurga, 5.b

Danes, v sredo, smo se odpravili na Radovico. Tam smo odšli v staro šolo »Bistra buča«. Ko smo prišli noter, smo se pozdravili. Če smo želeli nekaj povedat, smo morali reči »tovariš učitelj.« Bilo je zelo zabavno in smešno. Če smo bili poredni, je zaropotal s palico po mizi ali pa smo šli klečat v kot na koruzo. Pogovarjali smo se o Beli krajini (zgodovini). Roke smo imeli za hrbtom, hrbet pa zravnan. Pogovarjali smo se kako nastanejo pisanke oziroma drsanke. Za konec smo odšli ven pogledat ostanke jamskega medveda. To je bila najboljša stara šola, ki bi jo še ponovila.

Tisa Štubler, 5.b

Današnje spomladansko jutro smo z šolo odšli na Radovico. Šli smo v osnovno šolo Bistra buča. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo imeli pouk. Zelo je bilo smešno ter zanimivo. Pa tudi naučila sem se nekaj o Beli krajini. Na tabli smo brisali in risali, nekateri so še klečali na koruzi. Potem smo si šli ogledati razstavo v klet. Tam smo videli kosti od velikega jamskega medveda. Zelo mi je bilo všeč, ko smo se na koncu igrali z živalmi.

Vita Žist, 5.b

V sredo smo šli s šolo na izlet. Šli smo ob 9.uri na Radovico, kjer smo si ogledali staro šolo. Tam smo videli, kako je izgledala šola iz časov, ko so hodili naši starši, babice, dedki,.. Seveda nismo samo gledali. Šli smo tudi noter in videli učitelja ter vse stare predmete, ki so jih včasih uporabljali v šoli. Roke smo morali imeti za hrbtom. Ko smo končali s poukom, smo si še ogledali zbirko okostja jamskega medveda. Tam je bilo zelo zanimivo. Na smo si še ogledali domače živali na kmetiji. Nazaj smo prišli z avtobusom. Ta dan mi je bil zelo zabaven, poučen in nepozaben.

Ana Karolina Matekovič, 5.b

Dostopnost