V mesecu januarju je bil organiziran zimski športni dan smučanje na Krvavcu za učence 4. razreda OŠ Metlika in PŠ Suhor. Učenci 1., 2. in 3. razreda PŠ Suhor pa so imeli zimski športni dan sankanje, 6. februarja, v bližini šole. Pri uri športa so se jim pridruži tudi četrtošolci.

Na Krvavcu

Ko smo prišli na gondolo, smo se peljali približno 15 minut, da smo prišli do koče. Pri koči sem si najprej sposodila smuči, pancarje in čelado. Potem smo šli z učiteljem Janezom na smučišče, tam je bil umetni  sneg. Potem nam je učitelj povedal vsa pravila pri smučanju. Najprej smo se naučili, kako se pancarje pritrdi na smuči, potem smučat na eni smuči in nato še na drugi. Ko smo se to naučili, smo se začeli učiti še ustavljati. Nekaj časa smo se to učili, potem pa smo se poskušali že smučat. Šlo mi je kar dobro, še posebej zavijanje. Čez nekaj časa pa smo šli na vlečnico, tam sem enkrat padla, ampak je bilo vse v redu. Šla sem do električarja in on mi je pomagal priti nazaj po vlečnici na vrh hriba. Ko sem prišla na vrh, moje skupine ni bili več, zato sem se hitro smučala dol. Na srečo sem našla svojo skupino. O, in pozabila sem povedati, da so bili v moji skupini poleg učitelja Janeza tudi Kristjan, Marko, Ana in Alenka. Imeli smo tudi fotografiranje za spomin. Preden smo se fotografirali, sva se z Ajdo srečali in malo poklepetali. Mislim, da je nastala zelo lepa fotografija. Ko je bilo dneva že skoraj konec, smo se z mojo ekipo že lahko smučali po večjem hribu. Učitelja sem vprašala, zakaj se nismo učili smučati s palicami. Rekel mi je da zato, ker jih ne rabimo. Na koncu smo se vrnili h koči in vrnili stvari, ki smo si jih sposodili. Potem smo šli z gondolo nazaj do avtobusa. Pot domov je bila zelo zabavna, ker sem sedela z Ajdo. Ta dan mi je bil zelo všeč. Upam, da se bom šla še kdaj smučat.

Teja Škof, 4. r

PRVO SMUČANJE NA KRVAVCU

Včeraj smo bili s šolo na Krvavcu. Zjutraj smo se z avtobusom odpeljali. Vozili  smo se 2 uri. Ko smo prispeli, smo pojedli malico in si vzeli nahrbtnike. Dobili smo tudi majice in razdelili smo se v skupine. Nato smo odšli na gondolo. Z gondolo smo se vozili 15 minut. Končno smo bili na smučišču. Sposodit smo si odšli smuči, čelado in pancarje. Z učiteljem smo šli do lesene zgradbe. Tam se je učitelj oblekel v smučarsko opremo. Pogledat smo si šli pravila smučanja. Po ogledu pravil nas je učitelj naučil, kako se nadene smuči in kako se vzpenja in giblje s smučmi. Šli smo na progo in se učili ustavljati. Odšli smo na tekoči trak. Trak nas je odpeljal do vrha. Tam smo se spustili dol. Še enkrat smo šli s trakom gor in se spustili dol. Potem smo se šli fotografirat. Po slikanju smo spet šli smučat. Šel sem k učitelju Jožetu. Učili smo se smučat. Ko smo morali iti, smo se lahko sami spustili. Z gondolo smo se odpeljali dol s Krvavca. Avtobus nas je odpeljal nazaj do šole. Imel sem se lepo.

Kristjan Kočevar, 4. s

Na Krvavcu

V sredo, 24. 1. 2018, smo s šolo odšli na Krvavec. Zbudil sem se ob 5. 00. Oblekel sem se v kombinezon. Z avtobusom smo se odpeljali na Krvavec. Ko smo prišli, smo dobili malico in vodo. Odšli smo na gondolo in smo se odpeljali na smučišče. Z učiteljem Janezom smo šli v servis. V servisu smo si izposodili čelado, pancarje in smuči. Odložili smo  nahrbtnike in si nadeli smuči. Z učiteljem smo šli na tekoči trak. Ko smo znali že vsi zavijati in smučati, smo odšli na krožničke. Potem smo si sezuli smuči in smo odšli nazaj v servis.  Z učiteljem Janezom smo odšli do  avtobusa. Imel sem se lepo.