V torek, 09. 2. 2016, so učenci 4. razreda preživeli dan na smučišču Krvavec.

Udeležili so se Akcije “Šolar na smuči”, ki je nastala na pobudo Združenja slovenskih žičničarjev in Smučarske zveze Slovenije. Osnovni namen akcije je na sneg privabiti čim več otrok, mladih, starejših, skratka vseh. Za osnovnošolce 4. razreda so se še posebej potrudili in jim omogočili brezplačno  smučanje na slovenskem smučišču. V ta namen so poleg brezplačnih smučarskih kart zagotovili tudi ustrezno strokovno podporo učiteljev smučanja. Ti so za akcijo pripravili poseben program učenja smučanja, tako da je učencem prvi stik z alpskim smučanjem za vedno ostal v lepem spominu in se bodo v prihodnje znova z veseljem vračali na smučišča.

DOŽIVJETJE  NA  KRVAVCU

Zjutraj  sem  se  zbudil  in  pojedel  zajtrk. Oblekel  sem  smučarski  kombinezon, vzel pancarje  ter  čelado  in  se  odpravil  na  avtobusno  postajo. Tam  smo  se  zbrali  četrtošolci odšli  na  avtobus. Vzpeli   smo  se  proti Gorjancih ,v  Novo mesto, pobrali  našo  učiteljico, nato  na  avtocesto  proti  Ljubljani  vse  do  Krvavca. Ko  smo  prispeli  do  Krvavca  na smučišče, smo  vzeli  svojo opremo  in  si  jo  oblekli  ter  dobili vstopnice.  Nato  so  nas učitelji  razdelili v  skupine  in  smo  odšli  z  gondolo  proti  smučišču. Ko  smo  prišli  na  smučišče  smo  odšli  na  žičnico. Ko smo  prispeli  na  vrh, sva  jaz  in  moj  prijatelj  Bor  začela dirkati  .Bila je  megla  in  nisem  videl  kam  smučam  zato  mi  je  odneslo  smučko  in  sem  poletel  v  mrežo.  Ob  12. uri  smo  se  spoznali  s  predsednikom   države  Borutom  Pahorjem. Potem pa  nazaj  smučat  do 15. ure,  ko smo  odšli  z  gondolo  in  med  potjo  se  je  gondola ustavila in  potem  naprej.  Nato  smo  prišli  do  avtobusa  smo  se  morali  preobleč. Vsi  utrujeni  smo  se  odpeljali  proti  Metliki. Na  športnem  dnevu  mi  je  bilo  zelo  lepo, naučil  sem  se  še  bolj  smučati in  takoj  bi  se  vrnil  nazaj.

Žan Muc, 4. B

Mama me je zbudila ob 5. uri zjutraj,nato sem umil zobe, pojedel zajtrk in se preoblekel. Ko sem prišel, je bila sošolka že na avtobusni postaji. Ko je avtobus pripeljal sem dal opremo v avtobus in se usedel. Na smučišče Krvavec smo prišli ob 9. uri .Izstopili smo in dobili malico. Učiteljica je povedala, kdo je v skupini in s katerim učiteljem gremo. Potem smo spoznali učitelja in se peljali z gondolo. Ko smo prispeli,smo dali torbe na klop. Potem smo si pripeli smuči in smo smučali. Učitelj je vse povedal,kaj moramo delati. Ob 12. uri smo pojedli malico. Po malici smo smučali do 15. ure. Potem smo šli k avtobusu. Na avtobusu sem se preoblekel. V Novem mestu je moja učiteljica izstopila. Ob 17. uri smo prišli v Metliko.

Adis Sefić, 4. B

DOŽIVETJE NA SMUČIŠČU KRVAVEC

V torek, 9.2.2016, ob 6. uri smo se z avtobusom odpeljali na Krvavec. Pot do tja je bila dolga. Ko smo prispeli, smo dobili smučarske karte, pojedli malico in spoznali učitelje smučanja. Po skupinah smo se z gondolo odpeljali na smučišče. Tam smo si nadeli čelado, nataknili smuče ter oblekli majice Šolar na smuči. Najprej smo se ogreli in spoznali pravila na smučišču. Nato smo se učili »štanfati«. Tisti, ki so napredovali, so prišli v boljšo skupino. Tudi jaz sem napredovala, zato sem odšla v drugo skupino, kjer je bil tudi drug učitelj. Odšli smo na tekoči trak, ki nas je popeljal na višje smučišče. Različne smučarske vaje so nam pomagale pri smučanju. Po nekaj urah smučanja je sledil počitek in malica. Za malico je bil carski praženec z marmelado ter sok in čaj. Sledilo je slikanje s predsednikom države Borutom Pahorjem. Po slikanju je sledilo smučanje. Ker je bila naša skupina dobra, smo se s krožniki odpeljali na višje smučišče. Nekateri v moji skupini so iz krožnikov velikokrat padli, jaz pa nisem. Na velikem smučišču je bila megla, zato smo morali upoštevati pravilo, da se moramo prilagoditi vremenskim razmeram. Naučili smo se postaviti v vrsto. Na smučišču sta bili tudi maska krava, ki je smučala in medved, ki je delil bombone. Po končanem smučanju smo se z gondolo odpeljali v dolino, kjer nas je čakal avtobus. Med potjo nazaj, se je gondola ustavila, zato nas je pozibavala. Vse nas je bilo strah. Med potjo nazaj v Metliko, nam je učiteljica razdelila priznanja. Na smučanju je bilo zabavno!

Eva Zupanc, 4. B

SMUČANJE NA KRVAVCU

Ob 6:00 smo se odpravili z avtobusom do Krvavca. V avtobusu smo se pogovarjali. Ko smo prišli smo dobili malico in pijačo. Tam smo si obuli pancarje in si nadeli čelade z očali. Potem smo našli svoje smuče in dobili majice,da smo vedeli,kdo je s kom. Ko smo si našli smuči,smo se peljali z jajčkom. Prišli smo na smučišče in smo se dali v skupine. Potem smo šli do železih sedežev. Tam smo odložili torbe in šli na tekoči trak. Nato smo se spustili do jurčka in se odpeljali gor. Tam smo se zbrali in prismučali  dol in spet prišli na jurčka. Ko smo prišli gor,smo učitelja Janeza vprašali ali gremo na sedežnico. Učitelj je rekel,da bomo videli,ko bomo prišli dol do jurčka. Nato smo prismučali  in odšli trije učenci Lan,Mark in jaz. Ko smo prismučali, smo povedali učiteljici Alidi,da je bilo zelo megleno. Potem pa smo šli še enkrat. Prismučali smo do sedežnice in si odpeli smuče in palice zapikali v sneg. Prišli smo do tržnice,kjer smo dobili praženec  in topel čaj. Tam pa smo poslušali učitelje. Potem smo še smučali. Šli smo na sedežnico in se pripeljali do smučišča. Ko smo prišli gor,smo se razdelili. Nekateri so bili pri učitelju Janezu,nekateri pa pri učitelju Mateju. Lan,Mark,Bine in jaz smo smučali z učiteljem Matejem.  Prismučali smo zelo hitro. Tako pa smo se še pet-krat prismučali  dol. Ob 15:00 smo prišli do avtobusa in si slekli smučarsko opremo. Med potjo smo na Pungart ob 17:00. Bili smo veseli,da smo videli svoje starše.

Vid Kočevar, 4. b

Dan na Krvavcu

V torek ob 6:00 sem že čakala na Pungartu in vsi 4. razredi. Ko je pripeljal avtobus,smo se odpeljali na Krvavec. Ko smo prišli na Krvavec,smo pojedli malico,in se obuli v pancarje, spoznali učitelje in se odpeljali z gondolo do vrha. Med potjo smo pogledali dol , ki je bilo zelo visoko. Ko smo prišli na smučišče smo si pripeli smuči in se spustili po smučišču. Najprej smo prebrali10 pravil. Šli smo na tekoči trak. Ko smo prišli do vrha,smo delali vijuge in tako smo vadili. Učitelj se je odločil,da gremo na jurčka, ki smo se odpeljali do vrha in se od vrha peljali do dol in se večkrat kot10 krat peljali  z jurčkom. Potem sta prismučala kravica in medvedek ,ki sta tudi onadva smučala.  Nastopil je odmor. Staknili smo smuči in si pojedli praženec, nato pa se slikali z Borutom Pahorjem,ki nam je zaupal,da ni 6 let smučal. Ko smo nehali,smo se še nekajkrat spustili. Ko smo zaključili,smo se sezuli in šli gor po nahrbtnik in mi deklice smo šle z učiteljem,a fanti so šli sami v gondolo. Ko smo se spustili v dolino,smo si sezuli pancarje, se preoblekli,dali opremo v avtobus in se vrnili nazaj. Ko smo prišli nazaj,so nas čakali starši in dali opremo ven in zadovoljni se odpeljali domov.                                                                                                                                                                                                                                    Vanessa.Guštin, 4. B

Smučarske dogodivščine

Zjutraj sem se zbudila ob pol šestih. Oblekla sem se, umila in pojedla jabolko. Ati me je odpeljal na postajališče Pungart v Metliki. Nato smo naložili prtljago in pomahali v slovo. Med vožnjo smo si veselo prepevali, se šalili in se smejali na ves glas. Ko smo prišli na Krvavec, smo si nadeli smučarsko opremo. Še prej pa smo dobili smučarske karte. Razdelili smo se v skupine. Takrat smo spoznali svoje nove učitelje. Usedli smo se v gondolo in se približno deset minut peljali. Začeli smo z ogrevanjem in nadaljevali s smučanjem. Približno tri ure smo smučali, nato je sledil odmor in sicer pijača, hrana in slikanje z Borutom Pahorjem. Vse po vrsti je spraševal od kod prihajamo. Prišla je tudi zelo znana televizijska snemalna ekipa 24 ur, kar pomeni, da smo bili na televiziji. Nadaljevali smo z učnimi urami. Tako hitro je minil dan in nastopil je čas za odhod. Ko smo prišli v avtobus, nas je pričakalo presenečenje. Na sedežih so stale vrečke polne vseh stvari. Na postajališče Pungart smo prišli zelo utrujeni. Starši so nas odpeljali domov. In tako je minil moj dan na smučanju.

EVA LAPANJA, 4. b

V torek ob 6. uri smo šli na avtobus. Na Krvavcu smo spoznali učitelje in učiteljice. Tam so nekateri dobili pancerje in smuči. Mi smo imeli učiteljico. dovolila nam je samo na tekoči trak. S prijateljem sva se sama spustila. Morala sva sedeti na kazenskem stolčku. Nato smo šele lahko šli na sidro. Ko smo šli nazaj, smo videli na letališču videli kako vzleta letalo. Ob 17.00 smo prišli v Metliko.

Tim Stariha, 4. B

ŠPORTNI DAN NA KRVAVCU

V torek zjutraj ob 6. uri smo se odpravili na smučišče Krvavec. Ati me je odpeljal na avtobusno postajo, kjer sem z sošolci in sošolkami počakala avtobus. Avtobus je pripeljal in smo vsi naložili opremo. Peljala sem se na prvem sedežu in z nami so bili učitelji in učiteljice športa ter učiteljica Darinka in Emilija. Ko smo prišli na Krvavec, nam je učiteljica Alida razdelila karte in majice. Pri avtobusu smo si še obuli pancarje in čelade, smuče pa smo imeli v rokah. Razdelili so nas v skupine. Jaz sem bila v skupini, ki je bila najboljša. Ko sem se s prijatelji peljala v gondoli smo si še malo pojedli. Prišli smo na vrh smučišča in smo si nataknili smuči. Odšli smo na tekoči trak in se spustili do jurčka. Velikokrat smo se spustili po progi in smo odšli na malico. Za malico je bil carski praženec, sok ali čaj. Jaz sem izbrala čaj. Po malici smo videli Boruta Pahorja in medvedka in kravico, ki sta delila bonbone. Potem smo odšli nazaj na smuče. Odpeljali smo se do sedežnice. Petkrat smo se spustili in odšli do gondole. Spustili smo se do avtobusa in se sezuli pancarje ter se v avtobusu preoblekli. Dobili smo lepa darila. Dan sem preživela zelo lepo.

Lana Kramarič, 4. B

SMUČANJE NA KRVAVCU

V torek, 9.2.2016, ob 6. uri zjutraj smo se s postajališča Pungart odpeljali z avtobusom na Krvavec.  Ko smo prišli tam, smo se najprej preobuli v pancarje in pojedli malico. Zatem smo se z gondolo odpeljali proti smučišču. Prišli smo na smučišče in si nadeli smuči, nekateri pa niso imeli opreme, zato so si jo izposodili tam. Ko smo vsi imeli opremo, smo se dobro ogreli. Potem pa smo se naučili, kako se pri smučanju ustavljamo. Zato smo porabili, kar nekaj časa. Naučili pa smo se, kako se vstaneš, ko padeš. Odšli smo na kosilo. Za kosilo smo imeli carski praženec. Po kosilu smo se vsi četrtošolci, učitelji in presednik Borut Pahor fotografirali. Učili smo se kako se zavija s smučmi. Na koncu smo vsi bili zelo veseli. Z gondolo smo se odpeljali nazaj do avtobusa. Pri avtobusu smo se preoblekli v svoje obleke in odšli proti Metliki.Do tam smo imeli dve uri vožnje. Ta dan mi bo ostal v lepem spominu.

Nika Mikešič, 4. b

Dogodivščine na smučišču Krvavec

Zjutraj smo se ob pol šestih odpravili na avtobusno postajo v Metliki in počakali na avtobus. Ko je prišel, smo dali torbe v prtljažnik. Peljali smo se eno uro in petdeset minut do smučišča. Tam smo se preoblekli v smučarsko opremo. Na glavi sem imel rumeno čelado, na nogah pa smučarske čevlje in smuči. Učiteljica nam je najprej pokazala vajo z eno smučko. Nato smo si nadeli še drugo in postrani hodili do učiteljice. Ko smo to vajo desetkrat ponovili , smo odšli do črnega traku, ki nas je popeljal malo višje. Trudil sem se, da bi bil med prvimi tremi. Učiteljica je pred nami smučala vzvratno, da je videla, kaj počnemo. Dva fanta iz moje skupine sta smučala sama po progi. Ko sta prišla nazaj, sta bila ošteta. Nismo še tako dobri smučarji, da bi bili samostojni na smučišču. Med odmorom smo jedli carski praženec in pili sok ali čaj. Obiskala sta nas predsednik države Borut Pahor in bivši smučar Jure Košir. Povedala sta nam mnogo zanimivih stvari.  Potem smo smučali še na večji progi, ki je bila še bolj strma. Prišel je čas, ko smo morali domov. Med potjo smo premišljevali o vožnji z gondolo in o vsem, kar se nam je lepega zgodilo tisti dan. Upam, da bom šel še kdaj na smučanje s sošolci.

Blaž Matjašič, 4. B

ŠPORTNI DAN NA SMUČIŠU KRVAVEC

V torek, 9.2.2016, na pustni torek, me je oče zbudil ob 5 uri zjutraj. Zbudila sem se zelo vesela, saj sem komaj čakala, da se z avtobusom odpeljemo na smučišče Krvavec. Ob 6. uri sva z očetom odšla od doma v Metliko na šolsko postajališče Pungart. Tam so bile že moje sošolke in stekla sem k njim. Vsi skupaj smo počakali avtobus. Ko je avtobus pripeljal, sem dala med prvimi opremo v prtljažnik in za mano še vsi ostali sošolci in sošolke. Na avtobusu sem sedela z Lano Kramarič na prvem sedežu. Z nami je šla kot spremljevalka učiteljica Darinka Cimerman in tudi ostali učitelji športne vzgoje. Ko smo prišli v Novo mesto, smo na avtobusnem postajališču sprejeli na avtobus tudi mojo razredničarko Emilijo Klopčič. Od Novega mesta do smučišča Krvavec smo se peljali 1uro in pol. Na Krvavcu smo vzeli opremo iz avtobusa in se obuli v smučarske čevlje. Ko smo bili vsi obuti v smučarske čevlje, so nam učitelji razdelili šolsko malico. Po malici so nas učitelji razdelili po skupinah. Jaz sem bila v skupini, ki že zna dobro smučati. V moji skupini je bil učitelj Janez, učitelj Matej in učiteljica Alida. Učiteljica Alida je vsakemu razdelila karto in majico, na kateri je pisalo: šolar na smuči. Nato smo šli po skupinah v gondolo, ki je sprejela 6 ljudi. Peljali smo se na višino 1450 metrov. Po pristanku na vrh, smo si nataknili še smuči in palice. Odsmučali smo se do otroške proge. Ko smo se prešteli, smo odšli na »jajčka« in od tam, smo se spustili zelo velikokrat. Potem smo odšli na sedežnico. Od tam smo se spustili samo 2x, saj je bilo zelo megleno in tudi pihalo je. Vmes smo imeli dve pavzi, za wc in malico. Na smučišču Krvavec smo dobili carski praženec in čaj. Med tem, ko smo jedli in pili, sta nas pozdravila predsednik države Borut Pahor in smučar Jure Košir. Veliko sta nam povedala, odgovorila na vprašanja in nas tudi kaj vprašala, mi pa smo odgovorili. Nato smo se odpravili nazaj smučat. Smučanja je bilo zelo hitro konec in odpeljali smo se spet nazaj v dolino. Do avtobusa smo se z gondolo peljali 15 minut. To je zelo hitro minilo. Ko smo prišli do avtobusa, smo se hitro preobuli in sneli čelade. Nato smo stekli v avtobus in se vsi preoblekli. Med potjo je učiteljica Alida vsem razdelila priznanja. V Novem mestu je iz avtobusa izstopila učiteljica Emilija Klopčič in takrat sem tudi jaz  poklicala svojega očeta. Tako smo prispeli v Metliko, tam me je že čakal oče. Mene in Lano Kramarič je odpeljal domov.

Tjaša Vraničar 4.b.

SMUČANJE

Mama me je zjutraj zbudila in sva se odpravila na postajo Pungart. Ob 6:00 smo se odpeljali z avtobusom proti Krvavcu. Skozi okna smo opazovali traktorje. Po dveh urah vožnje, smo prispeli na Krvavec. Še prej smo dobili karte za smučanje. Na Krvavcu smo se obuli v pancerje. Z gondolo smo se odpeljali na smučišče. Tam smo se razporedili v skupine. Spoznali smo svojega inštruktorja, ki nas je naučil pravila smučanja. V moji skupini je bil Adis, Valentina, Žan, Sven, Nika in jaz. Smučanje je bilo zelo težko, vendar sem bil vesel, da sem se naučil pravilno smučati. Videl sem tudi Jureta Koširja in Boruta Pahorja. Po malici smo še malo smučali. Snemala nas je tudi ekipa RTV Slovenija 1, ravno takrat, ko se je v nas zaletela Valentina. Novinarka me je vprašala, kaj sem se naučil in kako mi je ime. Bilo mi je zelo zanimivo. Kmalu smo se odpravili z gondolo nazaj proti postaji, vendar se je na pol poti gondola ustavila. Malo smo se ustrašili, vendar je gondola kmalu šla naprej. Z avtobusom smo se odpeljali proti Metliki. Na postaji sta me že čakala ate in mama. Odšli smo še v Bušinjo vas po brata Alena. Zvečer sem na televiziji gledal sebe in svoje sošolce. Bil sem zelo utrujen, bolela me je glava, potem pa sem še bruhal. Utrujen sem zaspal. Na smučanju mi je bilo zelo lepo, nepozabno in upam, da gremo na smučanje zopet v 5. razredu.

Jan Kostelec, 4.B

Zgodba o smučanju

Z avtobusom smo se ob šestih odpravili na Krvavec. Sedela sem z Vanesso. Ko smo pri šli smo spoznali učitelje, imeli malico in si obuli smuči. S smučeh je zelo težko hoditi po stopnicah. Smuči smo dali izven gondole in se odpravili na smučišče. Vozili smo se približno deset minut. V gondoli se bila z: Leonom, Janom, Niko, Urško, Adisom in učiteljem Matjažem. Ko smo prišli na smučišče, smo si nataknili rokavice. Takoj potem smo odšli na vrtiljak. Tako smo se učili smučati. Potem smo že smučali na prvi strmini. Dobro sem se naučila smučati, zato sem že odšla na trak. Bilo me je strah. Učitelj me je lovil, ker so mi smuči zdrsele. Učitelj mi je povedal, da za moje dobro ne grem več na trak. Potem smo imeli malico. Za malico smo imeli carski praženec z sladkorjem ali brez. Nato smo odšli nazaj smučat. Na koncu se je vse lepo končalo. Zvečer smo utrujeni, vendar vsi dobre volje prišli domov.

Lana Stopar, 4. b

Smučanje na Krvavcu

V torek, 9. 2. 2016 smo se z avtobusom odpeljali na Krvavec. Tam smo najprej pomalicali sendvič in dobili vodo. Obuli smo si pancerje in si nadeli čelade. Smuči smo držali v rokah. Razvrstili so nas v skupine, nato pa smo se z gondolo odpeljali na smučišče. Najprej smo naredili nekaj vaj  in si nadeli smuči. Ko smo se navadili stati na smučeh, so nas učili ustavljati. Ko smo to znali, so nas odpeljali  višje.. Tam so nas učili zavijati. Na koncu so nas z vlečnico Jurček peljali  peljali  zelo visoko , tako da  nismo skoraj nič videli.

Na smučanju mi je bilo zelo lepo.

Žana Grabrijan, 4.c

Dan na smučanju mi je bil zelo lep. Naučila sem se veliko o smučanju. Mislila sem, da bomo uporabljali palice, pa jih nismo.  Tako znam smučati brez njih.

Elma Dugonjić, 4. C

Na smučanju smo bili razdeljeni v skupine, kjer sem bil najboljši. Sedemkrat smo šli na sedežnico. Tam sem smučal zelo hitro, čeprav je bila gosta megla. Bilo mi je zelo všeč.

Lan Jerina, 4. C

Do Krvavca smo se peljali z avtobusom kar 2 uri. Takoj smo se  obuli  v pancerje in si na glavo nadeli čelade. Razdelili smo se v skupine in se z gondolo odpeljali na smučišče. Tam so nam najprej razložili pravila, potem pa smo se s smučmi učili zavijati in ustavljati. Ob 12 uri smo malicali šmorn.  Obiskala sta  nas predsednik države, Borut Pahor in smučar Jure Košir. Bilo je zelo lepo.

Ana Vraničar, 4. C

Na Pungartu smo se zbrali ob 6. Uri in se odpeljali proti Krvavcu. Ko smo prispeli , smo se z z gondolo odpeljali na smučišče. Potem smo smučali. Potem pa sept z gondolo do avtobusa indomov.

Nika Badovinac, 4. C

Smešno je bilo, ko smo se vlekli na krogcu in sem padel. Drugi so z veseljem šli naprej. Čakal sem jih, dokler se niso vrnili in se tudi sam spustil. Smučal sem tako kot  malce pijan človek. Bilo mi je zelo lepo.

Žan Žlogar, 4. C

Na Krvavcu nisem bila še nikoli, zato sem se veselila tega dneva. Končno je napočil  ta dan.  Zjutraj me je mama odpeljala na parkirišče Pungart. Na  avtobus smo naložili stvari in  in se odpeljali proti Krvavcu. Tam smo se obuli v pancerje in dobili karte ter odšli v gondolo.  Ko smo prispeli na smučišče, smo se najprej učili zavijati in ustaviti. Potem so nas vaditeljice  odpeljale na tekoči trak. Tam smo smučali v dolino znova in znova.

Čas je hitro mineval in napočil je čas za odhod domov.

Zala Nemanič, 4. C

Na smučanju , ki je bilo na smučišču Krvavec, sem prvič stala na smučeh.  Na koncu sem ugotovila, da sem smučala kar dobro.

Ko smo prišli na smučišče, smo se najprej ogreli., nato pa odšli v skupinah na smučanje. Vmes smo imeli malico. Takrat  sta nas  obiskala predsednik države in Jure Košir. Snemali so nas  in  zvečer  smo bili na televiziji.

Ta dan je bil lep in poln presenečenj.