V ponedeljek, 7. marca 2016, smo se učenci 6. razreda z avtobusi odpeljali na Pohorje, saj se je začela tridnevna šola  v naravi. Odhod smo imeli že ob 6. uri, zato smo bili ob devetih že tam. Prebivali smo v hotelu Jakec. Okrog 10. ure se je pričelo pomerjanje opreme. Kasneje smo se odpravili na smučišče Trije kralji, kjer je potekalo testiranje in določitev skupin. Ko smo bili vsi primerno razporejeni, je potekala vadba in tako vse do kosila. Nato smo se zopet odpravili na smučišče in smučali še dobri dve uri. Sledila je malica, ureditev sob in pohod, ki se je štel kot del naravoslovnega dneva. Ko smo se vrnili, je bil že čas za večerjo in reševanje delovnih listov. A dneva še ni bilo konec. Imeli smo še čas, da smo s prijatelji odigrali kakšno družabno igro. Naslednji dan smo ob 8. uri že vsi bili na zajtrku. Spočiti smo zopet smučali dobre tri in pol ure. Po kosilu je bilo zopet na sporedu smučanje. Končali smo prej, saj smo si šli ogledat praktičen prikaz reševanja ponesrečenca na smučišču. Ker smo bili že lačni, smo imeli kratko malico. S sitimi želodčki smo šli na sneg ustvarjat snežne skulpture. Po večerji smo imeli nočni pohod z baklami, ker pa ni bilo dovolj svetlo, smo prižgali še baterije. V sredo je bil zadnji dan našega izleta. Takoj po zajtrku smo pospravili stvari in uredili sobe. Po opravljenem delu smo šli smučat. Kmalu je sledilo tudi kosilo, ki je naznanjalo, da bomo se kmalu odpravili domov.

Nika Bajić, 6. a

V ponedeljek, 7. 3. 2016, smo se učenci 6. razredov odpravili na zimsko šolo v naravi – na smučišče Trije kralji na Pohorju.

Z avtobusom smo prispeli v hotel Jakec, kjer smo se nastanili in pustili svoje stvari. Po kratkem dopoldanskem smučanju po skupinah smo imeli kosilo. Zatem smo odšli v sobe in se zopet odpravili na smučišče.

Ob 16. uri se je smučišče zaprlo, zato smo se  odpravili na krajši sprehod, potem pa smo reševali še delovne liste iz naravoslovja ter pojedli večerjo. Po večerji smo se igrali razne družabne igrice, ob 20:30 smo odšli v sobe, ob 22.00 pa smo dokončno zaspali. Naslednji dan smo takoj po zajtrku odšli smučat. Sledilo je kosilo in enourni počitek. Na vrsti je bila popoldanska smuka, pri kateri smo si ogledali reševanje ponesrečenca. Ko se je smučišče zaprlo, smo odšli delat snežene obraze. Nato smo dokončali delovne liste iz naravoslovja ter pojedli večerjo. Na vrsti je bil nočni pohod z baklami. Kmalu smo prišli nazaj v hotel in utrujeni zaspali.

Sreda, 9. 3. 2016, je bil zadnji dan našega bivanja na Pohorju. Po zajtrku smo na hitro spakirali in šli smučat. Po smučanju je sledilo kosilo. Nato smo kovčke in smučarsko opremo naložili na avtobus in se utrujeni, a polni lepih vtisov odpravili domov.