Bili smo v CŠOD

V centru šolskih in obšolskih dejavnosti Čebelica je bilo zelo lepo, posebej všeč mi je bil disko, naš nastop in nočni pohod. Tam smo bili samo 3 dni, vendar smo počeli različne stvari. Delali smo vozičke. Pomagala nam je učiteljica Živa, ki je bila zelo smešna. Všeč mi je bilo ocenjevanje sob in orientacijski tek. Motilo me je, ker so nekateri kričali po hodnikih, čeprav so nas učiteljice opozarjale na lepo vedenje.  Zadnji dan je bilo zelo razburljivo plezanje po plezalni steni. Jaz si želim, da bi še kdaj plezala.

Maruša šega, 4.a

V CŠOD smo imeli razne dejavnosti: kurjenje ognja in preživetje v naravi, lov na lisico, nočni pohod in plezanje. V sobah smo se lahko igrali, ko smo imeli prosti čas. Tam smo imeli razne družabne igre in knjige. Prvo noč je učitelj prebral pravljico za lahko noč. Na sprehodu po Zaplaških stezicah smo spoznali rastlino BODIKO. Naučili smo se, kaj vse lahko razberemo iz štora in njegovih letnic. Bilo mi je zelo lepo.

V sredo, 12.10.2016, smo odšli učenci 4. b in 4. a razreda v Dom Čebelica. Tam smo morali preobleči postelje in vzglavnike. Vsi smo se razporedili kot so nas prvi dan učitelji. Jedli smo odlično hrano. Mi smo se kartali, igrali različne igre in se tudi spočili. Naslednji dan nas je prebudila glasba. Jaz sem se komaj zbudila. Imeli smo takoj zjutraj šport in smo se malo razgibali. Luna je šla domov. Slišala je, da škrat krade stvari. Jaz nisem hotela, da gre domov.  Imeli smo tudi nočni pohod. Vsak od nas je držal svetilko. Seveda smo se vrnili nazaj v Dom Čebelica. Lahko smo tudi nakupovali stvari. Bila ja velika ponudba. Naslednji dan nas je spet zbudila glasba. Takoj smo šli na zajtrk in po njem nazaj v sobo. Tudi smo pisali o tem, kako nam je bilo. Mi smo se namesto igranja, lepo pogovarjale v postelji. Imeli smo tudi plezanje in lov na lisico. Na lovu smo dobili 14 točk pa pol. Na plezalni steni sem priplezala do polovice. Moj sošolec Žan, pa do konca. Ko je bila noč, smo gledali zvezde na računalniku. Potem smo imeli disko. Tam mi je bilo najlepše. Plesali smo dve uri. Tretji dan smo uredili potovalko in šli domov. Upam, da bomo šli še kdaj.

Lara Klobučar, 4. B

Prvega dne smo se z avtobusom odpravili v Dom Čebelica. Ko smo prišli, smo se okrepčali s sadno malico. Pred njo so nam učitelji pokazali, kje bomo spali, in smo v svoje sobe odnesli kovčke. Potem je bilo kosilo. Za kosilo je bil piščančji zrezek s krompirjem. Po kosilu smo z učiteljico Živo izdelovali vozičke. To mi je bilo zelo všeč. Ko smo jih izdelali, smo imeli tekmovanje z vozički. Potem je bila večerja. Za večerjo so bili svaljki. Potem smo se šli tuširat. Potem je učitelj povedal pravljico. Po pravljici smo šli spat.

Zjutraj nas je učiteljica Živa zbudila tako, da je prižgala muziko Cela ulica nori. Zjutraj smo se preoblekli. Zatem smo imeli telovadbo. Po telovadbi smo imeli ocenjevanje sob. Dobili smo oceno 9,5. Šele potem je bil zajtrk. Po zajtrku je bil sestanek, potem smo šli kurit ogenj in peč kruh. Zatem je bila malica. Po malici je bil prosti čas. Po  prostem času je bilo kosilo. Po kosilu je bil spet prosti čas. Po prostem času je bil čas, da nam učitelj pokaže en računalniški program. Potem smo šli spat.

Zjutraj je bilo vse spet isto. Zajtrk je bil dober. Po zajtrku je bil lov na lisico. Po lovu je bilo plezanje. Po plezanju smo šli na kosilo. Po kosilu smo odšli domov.

Pozabil sem še na disko, to mi je bilo najbolj všeč.

Lev Cimerman Hudopisk, 4.b

V četrtek, 13. oktobra, smo se učenci četrtega a in b razreda z učiteljicama in učiteljem Radom odpravili na zaplaško pot. Učitelj Rado nam je razložil, kaj pomenijo letnice na štoru in pripovedoval nam je zgodbe o jazbecu in risu. Nadaljevali smo pot in prišli do Marijinega studenca. Tukaj smo si malo spočili, pojedli jabolka, nato pa nadaljevali pot. Prišli smo na cilj. Tukaj je stala velika, lepa cerkev. Dan je bil naporen, vendar čudovit.

Taja Štrucelj, 4. B

Bili smo v šoli v naravi v Domu Čebelica, kjer smo imeli različne dejavnosti. V spominu so mi ostale: delanje vozičkov, ogled zvezd, pohod, disko, lov na lisico in plezanje po plezalni steni. Bilo je super! Najboljši dejavnosti sta bili disko in pečenje kruha. Prehitro smo se srečni in zdravi vrnili domov.

Ajda Vraničar, 4. b

V sredo smo se 4. razredi odpravili v šolo v naravi. Veseli smo se vkrcali na avtobus. V šolo v naravi smo se odpeljali za tri dni v Dom Čebelica. Tam mi je bilo najlepše ,ko smo izdelovali vozičke,plezali,imeli lov na lisico in ,ko smo odšli na nočni pohod. Z učiteljem Dragom smo odšli na dolg pohod. V modri učilnici smo si na računalniku ogledali zvezde. Imeli smo tudi trgovino z lepimi izdelki. Vsak si je kupil kakšnega zase. Kuharice so vsak dan kuhale zelo dobro hrano,mi pa smo vse slastno pojedli. Zadnji večer smo imeli nepozaben disko. V šoli v naravi mi je bilo zelo lepo in tega ne bom pozabila.

Tina Kajin, 4. B

Ko je prišla večina učencev, smo se prešteli in počakali še druge učence. Ko smo se vsi zbrali, smo stopili v avtobus. Peljali smo se približno eno uro. Ko smo prišli do Doma Čebelica, smo šli na igrišče in pojedli zajtrk. Malo smo se igrali, potem pa smo se razdelili v skupine po želji. Prišel je prvi večer v šoli naravi. Ko smo pogledali zvezde v učilnici preko računalnika, smo šli na nočni pohod. Po nočnem pohodu smo šli spat. Zjutraj smo se dogovorili, kaj bomo delali potem. Mi smo delali vozičke. Kako je bilo lepo!

Karin Jambrošić, 4. B

V sredo,12.10.2016,smo šli učenci 4. b in 4. a v Dom Čebelice. Peljali smo se eno uro in nekaj minut. Ko smo prišli, smo se igrali na igrišču ter si še nekaj pojedli. Potem smo se preobuli. Šli smo v sobo, ki se je imenovala Volkovi.

V sobi smo napeli rjuhe in vse dali v omarico. Meni je bil carski hodnik. Drugi dan nas je zbudila glasba in smo šli jest zajtrk. Potem smo šli v sobe in se spočili. Šli smo na pohod. Imeli smo še disko in izdelali vozičke. Tretji dan nas je zbudila glasba. Nato smo šli zajtrkovat. Imeli smo lov na lisico in plezanje. Mi smo morali najprej na lov na lisico, kasneje pa na plezanje. Ko je bil čas da pospravimo vse stvari,smo  morali pospraviti vse kar smo imeli. Potem smo šli v avtobus in se odpeljali domov.

Ana Kambič, 4. B

Nekega dne smo učenci 4. a in b razreda odšli v šolo v naravi. Bilo nam je zelo lepo, saj smo počeli različne stvari. Najbolj všeč nam je bila disko zabava. Plesali smo in peli. Imeli smo tudi poučne sprehode in dejavnosti. Z učiteljem smo nabirali palice za ogenj, se pogovarjali o ognju in na palicah pekli kruhke. Plezali smo tudi po plezalni steni in nekateri so priplezali do vrha. Imeli smo tudi lov na lisico, kjer smo po skupinah iskali sledi po vasi. Na koncu so nam razdelili priznanja najboljše ocenjenih sob in priznanja za lov na lisico. Nato smo se srečno vrnili domov.

Maj Plut, 4. b

ŠOLA V NARAVI

V ponedeljek, 10. 10. 2016, smo učenci 4. c razreda odšli v šolo v naravi v dom Čebelica. Ko smo prišli, smo se preobuli in pomalicali šolsko malico, ki smo jo prinesli s seboj. Potem smo se razdelili v sobe, ki so imele svoja imena (Lisice, Volki, Ose, Ježi, Polhi in Medvedi). V sobah smo si uredili svoje stvari in oblekli postelje. Po kosilu smo imeli še malo počitka in sledilo je navodilo učitelja Rada s katerim smo odšli na pohod po Zaplaških stezicah. Na pohodu smo bili oblečeni v palerine, ker je deževalo. Videli smo veliko močeradov, jazbino, romarsko cerkev, ribnik, ki ga je naredila noga velikana, Marijin oltarček s pitno vodo, ki je ozdravljala slepe, past za lubadarje … Ob razrezanih deblih smo se naučili, da lahko iz njih razberemo kakšno je bilo vreme, ko smo se rodili. Po pohodu je sledila večerja in večerna aktivnost – poznavanje astronomije. Naslednji dan smo izdelovali voziček na pogon. Popoldne smo odšli na gozdno jaso in zakurili ogenj. Na ognju smo spekli jabolko, kruh in se posladkali s kostanjem. Zvečer je sledil škratov ples, kjer so se z različnimi točkami predstavile posamezne sobe. Skupaj smo tudi zaplesali na različno glasbo. Po plesu je sledilo tuširanje in pravljica za lahko noč. Naslednje jutro je sledilo pakiranje stvari in še zadnje dejavnosti plezanje po plezalni steni in orientacijski tek lov na lisico. Pri iskanju lisice smo bili precej neuspešni.

V šoli v naravi smo se imeli zelo lepo, hrana je bila zelo okusna, edina slaba stvar je bilo vreme in prehiter odhod domov.