(doživljajski spis)

Ko sem prišel domov, sem razmišljal, da bi pladnje, ki sem jih dobil za srečko v šoli, podaril mami za božič. Drugi dan smo okrasili smreko. Dva dneva po tem smo šli k babici , nato k prijatelju od atka in domov. Drugi dan smo odšli na smučanje za štiri dni. Tam smo eno noč jaz, ati, bratranec in moj stric igrali biljard. (Igrali smo jaz in ati proti stricu in bratrancu.)

Ker je stric obvladal biljard (bratranec malo manj),  sva z atkom izgubila. Novo leto smo praznovali pri bratrancu, kjer smo tudi prespali. Po novem letu je imela moja teta rojstni dan. Drugi dan pa je bil zadnji in ta je bil najkrajši.

Bojan Muc, 4. c

SPIS O MOJIH POČITNICAH

Par dni pred začetkom počitnic, sem si na treningu nogometa zlomil roko. Zaradi hudih bolečin sem ostal doma, tako da lahko rečem, da so se moje počitnice začele 3 dni prej.

Ker so bili božično –novoletni prazniki, je bila doma zbrana vsa družina. Pekli smo piškote, krasili novoletno smreko, okraševali hišo. Jaz sem seveda veliko časa preživel pred televizijo in za računalnikom. Kot vsake počitnice, sem tudi med temi spal malo dlje. Moj rekord je do 11. ure. Imeli smo tudi veliko obiskov. Med drugim nas je obiskal  božiček in nam pod smrekico pustil darila. Odpiranje daril je bil moj najlepši dogodek.

En dan je bil pri meni moj prijatelj Mark, nekaj dni je bila pri nas na počitnicah sestrična iz Novega mesta. Igrali smo se različne igre. Ker ni bilo snega in je bilo zunaj mrzlo, smo  bili v glavnem v hiši.

Obiskati sem moral tudi zdravnika. Ponovno so mi slikali roko. Zdravnik mi je rekel, da bom mavec na roki imel še 3 tedne.

Za novo leto smo spuščali rakete, potem pa je bilo počitnic že konec.

Domen Bradica Gorup, 4. c

Novoletne počitnice

Kot vedno ob koncu decembra nastopijo novoletne počitnice. Oči me je pred šolo prišel iskat in me je odpeljal domov. Doma me je presenetila babica iz Črnomlja. z njo smo odšle na sprehod. seveda ne same, za nami je prišla sestrica Nika s psom. babica je rekla , da  moram poimenovat drevesa. Vse nisem prepoznala. Tista drevesa,  katera nisem znala, mi je povedala babica. Naslednji dan sem pomagala očiju. Bil je vesel, ker njega boli rama. Čez približno uro, ko smo prišli domov, sva se s sestrico zunaj igrali različne igrice. Mami nas je poklicala, da pridemo v hišo. Poslušale sva, ker sve vedeli, da naju kliče jesti. Namreč, igra zunaj pozimi povzroči veliko lakoto. Po kosilu sva z psico Ajo odšle na sprehoh ob gozdu. Sestrica se je toliko utrudila, da ni mogla več hoditi. Vrnile smo se domov. V toplem domu sva še nekoliko časa gledali otroški program, nato sva zaspali.

Novo leto sem pričakala doma, v krogu družine. Bilo je zelo lepo, saj sta mi starši dovolili, da lahko počakam polnoč. Oči je zunaj spustil par raket za novoletno vzdušje, nato smo šli spat.

Upam, da bodo naslednje novoletne  počitnice tudi tako lepe.

Eva Dragovan, 4.c

Novoletne počitnice (doživljajski spis)

Med počitnicami sem doživela veliko lepih trenutkov. V petek smo se poslovili od sošolcev in odšli vsak na svojo stran. V soboto sem praznovala svoj god in zvečer smo imeli božično večerjo. Drugi dan, se pravi v nedeljo, je bil božič in sem počakala družino, da smo skupaj odprli darila. Daril sem bila zelo vesela. V ponedeljek smo počivali in gledali filme. V torek sta šla starša v Novo mesto, zato sem bila sama doma s sestrama. V sredo smo pospravljali stanovanje. V četrtek sem odšla k babici v Črnomelj. Tega sem se zelo veselila, ker mi je tam zelo lepo. Ostala sem do sobote popoldan, potem pa sem odšla domov, ker smo se začeli pripravljati na silvestrovanje. S sestro sva pekli mafine, nato pa smo odšli k stricu, teti in bratrancu na večerjo. Tam smo dočakali novo leto. Ob polnoči je nebo nad Bočko razsvetlil velik ognjemet. Malo me je bilo strah za našega mucka, ker se boji pokanja. Zabava je dolgo trajala, zato smo 1. januarja dolgo počivali. Zvečer smo odšli k babicam in dedkom voščit srečno novo leto. 1. januarja pa ima dedi iz Črnomlja tudi rojstni dan. V ponedeljek sem se pripravljala na šolo in glasbeno šolo. Čeprav so bili prazniki kar dolgi, so bili zame še vedno prekratki.

Eva Štravs, 4.C

NOVOLETNE POČITNICE

V petek sem prišla domov. Odšla sem k babici in tam prespala. Ko sem se zbudila, sem odšla s sestričnami v Čazmo na ogled lučk. Dedi in babi sta prišla na kosilo in potem sta odšla. Novo leto sem preživela s sestro in mamo. Na Lokvico (našo nasprotno vas) pa smo gledali rakete. Jaz, mami in sestra smo prejšnji dan spekle še piškote s katerimi smo se posladkale. Popili smo tudi otroški šampanjec. Bilo je lepo in na srečo sem bila zdrava cele počitnice.

Kaja Kremesec, 4. c

(doživljajski spis)

Težko sem pričakal letošnje novoletne počitnice. Že v soboto sva se z atijem odpravila na otvoritev smučišča Bela. To je bilo moje prvo letošnje smučanje. Za božič smo praznovali v krogu družine, babic in dedkov. Med tednom smo se odpravili na izlet in ogled praznično okrašene Ljubljane. Sprehodili smo se skozi stari del mesta do Prešernovega trga. Tam smo si ogledali lučke in jaslice v Frančiškanski cerkvi. Po kosilu smo se odpravili v Kolosej in si ogledali slovenski pustolovski film Pojdi z menoj. Film nam je bil zelo všeč.

Z družino smo praznovali Novo leto. Ob polnoči smo spuščali rakete. Po ognjemetu smo si voščili, popili šampanjec ter se odpravili na nočni pohod skozi vas in sosedom voščili novo leto.

Moje počitnice so prehitro minile. Imel sem se lepo, saj sem bil v krogu družine in najbližjih, ki me imajo radi.

Maj Malešič, 4.c

Božični večer

Na božični večer sem z družino odšla na večerjo k prijateljici. Tam sva se jaz  in moj prijatelj igrala namizno igro MONOPOLI. Nato smo prisedli k mizi in jedli. Ker sem bila prehlajena, nisem okusila hrane. Bilo je grozno. Rekla sem , da sem sita, v resnici pa sem bila še vedno lačna. Odšla sem od mize ter počakala prijatelja Lukasa in Lano. Videla sem  invalidski voziček Laninega dedka. Zanimalo me je,  kako deluje. Najprej je poskusila Lana, potem pa še jaz. Zdelo se mi je kar zanimivo, zato sem se še naprej peljala. Lukas me je začel dvigovat i premetavati na vozičku, ker se je delal, da sem  avtomobil. Potem smo se igrali šolo.  Z Lukasom  sva bila učenca, Lana pa učiteljica. Učila sva se na krat. V prvi nalogi sem  imela eno napako, to pa samo zato, ker je račun  narobe povedala. Ona pa je trdila, da ni tako. Nisem se tako jezila, ker bi vseeno zmagala. On je imel osem točk od desetih v obeh  igrah, jaz pa v prvi devet in v drugi deset. Ko je on govoril, ga jaz in Lana nisva pol stavka razumeli. Odšli sva gor,  Lukasa pa sva pustili dol v tem i in držali sva vrata, da ni mogel ven . Ko sva mu končno odprli, se je zaletel v omaro. A ni bil jezen na naju, ker sva mu nagajali. Jaz in Lana sva plesali posamično, Lukas pa s svojo mamo. Tam smo bili do treh zvečer. Odšli smo domov. Doma so bila nastavljena darila . Sestra ter jaz se nisva mogli upreti, zato sva šli, kar odpret darila. Dobili sva toliko stvari ,da jih ne morem  našteti .Moje najljubše darilo sta bila mikrofona. Na televiziji je bilo napisano besedilo in sva peli . Po pravici povedano se to imenuje karaoke . Bila sem budna do pol sedmih. Ampak čudno je bilo, da sem se zbudila zgodaj zjutraj, ko pa sem bila tako dolgo pokonci.

Pika Jerele, 4. b

MED NOVOLETNIMI POČITNICAMI

V soboto, 24.12.2016, sem bil zelo nestrpen zaradi božiča. Ko sem ga končno dočakal, sem bil zelo vesel. Nekaj časa sem čakal v sobi in nato prišel ven. Pogledal sem pod smrečico in tam sta stali dve darilni vrečki. Pogledal sem v svojo in v njej našel videoigro in bombone. Darilo mi je bilo zelo všeč. Pozneje sem videoigro preizkusil na računalniku. Igrice nisem mogel aktivirati. Odločil sem se, da bom vprašal soseda, ko pride na parcelo. Naslednji dan smo z družino odšli v Zagreb. Bilo je zelo zabavno. Ogledali smo si okraske, ki so bili zelo lepi. Videl sem tudi jaslice. Tam sem za kosilo pojedel hamburger. Ko smo pojedli, smo šli malo nakupovat. Nato smo šli drsat v Ledeni park. Ker sem že drugič drsal, mi je šlo boljše kot lani. Vseeno sem bil malo neroden in nekajkrat sem padel. Preden smo šli domov, smo si še nekaj malega pojedli. Kupil sem si tudi spominek. Na koncu smo vsi srečni odšli domov. V ostalih dnevih počitnic sem hodil na sprehode, gledal televizijo, igral računalniške igrice in bral knjige.

Maj Plut, 4. b

Med počitnicami smo postavili smrečico in jo okrasili, k njej smo postavili še jaslice. Imeli smo božično večerjo in po večerji smo si izmenjali darila. Jaz sem dobila električno zobno ščetko, ki sem si jo zelo želela. Večerja je bila zelo dobra . V ponedeljek smo odšli v okrašeno Ljubljano pogledat lučke, na kosilo k mamičini teti in malo po nakupih. V trgovini sem si kupila denarnico in obesek. Pri teti Micki je bilo zelo dobro kosilo. Ko smo pojedli kosilo, smo si malo odpočili, potem pa  v Ljubljano pogledat lučke. Lučke so bile zelo lepe. Videli smo tudi dedka Mraza,ladjice na Ljubljanici in še celo jaslice iz slame. Novo leto smo praznovali na Vinici. Skupaj nas je bilo pet družin, ki se med seboj dobro razumemo. Silvestrova večerja je bila zelo slavna. Po večerji pa smo se mi otroci igrali skrivalnice,a niso bile zelo tihe. Dočakali smo novo leto in nazdravili s šampanjcem , seveda mi otroci z otroško. Zunaj smo spustili nekaj raket in občudovali razsvetljeno nebo. Te počitnice so bile zelo nasmejane in zanimive.

Tina Kajin, 4. b

Dan pred božičem sva jaz in moj oče odšla na Gorjance, kjer imamo gozd, ki je bil še od mojega prapradedka. In na Gorjancih je bil že sneg. Oče mi je pokazal naš gozd. Zvečer sva z mamo odšla k maši. Bile so dvoje jaslice, ene pred cerkvijo, ene pa v cerkvi. Po maši smo jedli. Zjutraj sem odvil darila. Dobil sem mikroskop in Nutello. Ko sem v mikroskop dal baterije, sem gledal celice. Odšli smo k tami na Lokvico, k babici in dedku in tam sem dobil lego kocke in še nekaj stvari. Najbolj sem se razveselil kock. Mama, oče in sestra so odšli domov, jaz pa sem zlagal kocke. Zvečer so k nam prišli moja teta in njena družina. Pokazal sem ji mikroskop, ker je učiteljica biologije in ji povedal, da mikroskop ne dela prav. Povedala mi je, da je to samo igrača in mi obljubila, da mi bo prinesla mikroskop,ki ga je imela še njena hčerka. Drugi praznik pa je novo leto. Na staro leto smo pri babici jedli pečenko. Do polnoči nisem zdržal in sem prespal novo leto. Zjutraj nam je prišel voščiti novo leto dedek in pradedek,ki sta nas prehitela, ampak smo vseeno odšli k njim na obisk.

In tako sem jaz preživel novoletne praznike.

Luka Plut,  4. B

Na slovenski  praznik dan samostojnosti in enotnosti smo z družino načrtovali ogled praznično okrašene Ljubljane.

Zbudila sem se ob osmih. Mami je družini  pripravila zajtrk. Po zajtrku sem si umila zobe,se preoblekla in z bratom odšla k sosedom. Prišli so ven in začeli smo se igrati šole. Jaz in starejša sestrična sva bili učiteljici, brat in druga sestrična sta bila učenca. Bilo nam je zelo lepo. Zabave je bilo kmalu konec, saj naju je mami poklicala h kosilu. Po kosilu sta starša pripravila vse potrebno za na pot. Jaz sem si vzela knjigo, Vito pa knjigo z izzivi, ki jo je dobil božič. Pot je bila zelo dolga, a v Ljubljano smo prišli pred mrakom, zato smo odšli v trgovino, kjer sem bratu kupila avtomobilček in križišče. Nato smo odšli še v športno trgovino, kjer mi je ati kupil rolerje in ščitnike. Začelo se je mračiti. Odšli smo proti centru Ljubljane. Zaradi gneče smo komaj našli prosto parkirno mesto v garažni hiši. V frančiškanski cerkvi smo si ogledali zelo lepe jaslice. Odpravili smo se v staro mestno jedro, kjer smo občudovali prelepo okrašeno Ljubljano. Prišel je dedek Mraz. Otrokom je podaril sladkarije. Dogajanje je spremljala televizija Planet TV. Hotela sem biti na televiziji, a je bilo mamico strah, da se ne bi zgubili. Odšli smo proti avtu in se utrujeni odpravili domov.

Dan je bil lep, a se je prehitro končal.

Taja Štrucelj, 4. B

Med novoletnimi počitnicami sem se imela zelo lepo. En dan pred božičem smo okrasili jelko in postavili jaslice. Drugi dan so nas čakale tri vrečke. Ena je bila za mojega brata Roberta,druga je bila za mene,tretja je bila za bratranca Nika. Ko smo čakali novo leto, moja družina, babica in dedek,sestrične in bratranci, botra in mamina polsestra. Ko je ura bila polnoč, smo si voščili, smo šli spuščat rakete.

Rebeka Hudorovac, 4. B

Med novoletnimi počitnicami

Med novoletnimi počitnicami smo z družino odšli v Čatežke toplice. Tam smo si rezervirali hiško, pustili stvari v avtu in se odpravili kopat v bazen. Najprej smo šli na tobogane, potem pa na valove. Valovi so nas vzdignili nad vodo. Bilo je zelo zabavno. Vendar je bila tudi nesreča, da sem si izvila prst in mi je postal moder, ampak sem se še vedno zelo, zelo zabavala. Tako je prišla tudi večerja. Za večerjo smo jedli pizzo. Pozabil sem reč, da smo šli pogledat našo hiško. Številko smo imeli 262 Čatež. Ko smo pojedli pizzo, smo šli v hiško gledat Sam doma 5. Med filmom smo s sestrama Arielo in Karlo jedle lizike, ki svetijo ponoči. Moja je svetlila modro. Na koncu smo šli spat. Tako sta minila druga dva dneva. V toplicah je bilo zelo lepo, a me je čakalo še neko presenečenje.

Prišla je moja sestrična Magdalena z družino! Že dolgo se nismo videli. Igrali smo se različne igre. Meni je bila najboljša igra Flippi Fllater. To igro smo skupaj z družino dobili od strica Kristiana in njegove družine. Moja sestrična je ostala 4 noči in 5 dni. Prišlo je novo leto. Jaz in moja sestrična Magdalena sva naredili predstavo in vsi so nama ploskali. Plesali sva tudi na pesem Better when I’m dancing. Imeli sva tudi gimnastiko. Vsem je bilo zelo lepo. Potem smo prižgali ognjemet. Vsi smo se zbrali zunaj in gledali ta prelepi, pisani, veliki ognjemet. Bližal se je konec počitnic. S sestrično sva se ta dan največ igrali. Moja večja sestrična Lucija mi je nalakirala nohte. Bilo je zelo lepo.

Karin Jambrošić, 4. b

Novoletne počitnice (doživljajski spis)

Ko so bile počitnice prvi dan, smo odšli v trgovino. Bližal se je božič. Postavili smo božično drevo, ga okrasili in postavili jaslice. Vsi smo bili vzhičeni in smo komaj čakali nanj. Končno je prišel božič in ko sem prva vstala, sem šla pogledat pod smrečico. Videla sem bombone, čokolade in zvezek. Naslednji dan smo odšli v Qlandio. Kupili smo različna oblačila. Čez nekaj dni smo znova odšli v Qlandio. Zopet smo kupili obleke. Drugi dan je bilo novo leto. Vsi smo ga čakali, toda sestra Maja je odšla novo leto čakati k prijateljici Ani. Tam je bila do enih zjutraj. Jaz sem bila budna do dveh zjutraj. Začel se je delati drugi dan. Vsi smo se zbudili, ker so prišli sorodniki iz Podzemlja. Za kosilo smo imeli same dobre jedi. Čez nekaj ur smo odšli na sprehod. Jaz in moj bratranec Maks sva odšla na igrišče. Potem, ko so odšli, smo pospravljali in se veselo smejali. Tako sem preživela moje najljubše počitnice.

Nina Šuklje, 4.c

Novoletne počitnice

V petek, 23.12. je bil zadnji šolski dan v leto 2016. Komaj sem čakal konec pouka, ker sem nestrpno čakal božička.

Zaželel sem si veliko stvari, med njimi je bil avto na daljinsko vodenje. Z očetom in sestro Saro smo 24.12. postavili smrekico in jaslice . Mama je pripravila večerjo, spekla kruh in dišečo potico. Po večerji smo odšli k maši v Metliko. Naslednje jutro so nas čakala darila pod smrekico. Za vsakega nekaj. Skupaj smo preživeli lep družinski  praznik-božič. Med počitnicami sem delal razne poizkuse , risal. Za silvestrski večer sem pripravil nekaj raket. Skupaj z očetom sva jih prižgala. Ni mi dovolil  samemu , ker je zelo  nevarno, če nisi previden. Ko je bila polnoč , smo si vsi med seboj voščili. Spat sem odšel zelo pozno .

To so prazniki ,ki so za nas otroke res veseli . Letos so nam podaljšali počitnice za en dan.

Urban Stojnič    4. c

Novoletne počitnice  (doživljajski spis)

Letošnje novoletne počitnice sem preživela razgibano. Prvi dan počitnic sem bila doma in pomagala mamici pri peki božičnih piškotov. Zvečer po božični večerji, smo z družino odšli k Božičnici, saj se to spodobi na božični večer. Naslednje jutro na Božič, nas so pričakala darila pod okrašeno smrekico, ki nam jih je prinesel božiček. Vsako leto nas babi in dedi povabita na božično kosilo. Tudi tam se zbere cela družina in seveda, tudi tam so nas pričakala darila. V Črnomlju sem ostala na počitnicah vse do petka. Tam živi tudi moja teta Brigita, z Robijem in 11 mesecev staro sestrično Ivo, s katero sva se igrali in bili na sprehodu. Z dedijem, Brigito in Ivo smo v sredo odšli v Stransko vas ob reki Krupi. Tam smo videli jaslice  in poslušali nastop skupine The Plut family. V četrtek pa peš k ribniku. Na ribniku sem se hotela drsati a mi dedi ni dovolil, ker je preveč globoko in led ni bil dovolj trd. Na staro leto sem bila doma z svojo družino. Z njimi sem dočakala novo leto. Ob polnoči smo nazdravili z šampanjcem in občudovali ognjemete. Naslednji dan smo se odpravili na pohod na Mirno goro, kjer smo imeli kosilo. Bil je prečudovit dan za izlet v naravo. Od tam smo šli še na Gače in počasi domov. Zadnji dan počitnic sem si pripravila vse za šolo, popoldne še malo v naravo in novoletnih počitnic je bilo hitro konec.