V torek sem se zbudil že ob petih, saj smo šli četrtošolci na Krvavec na smučarski športni dan. Po zajtrku sem si oblekel smučarske hlače, rokavice, šal, bundo in škornje.

Potem sta me mami in ati odpeljala do Pungarta, kjer sem v prtljažnik avtobusa dal torbo s smučmi in pancerji. Nahrbtnik s hrano, pijačo in rezervnimi oblačili sem lahko odnesel na avtobus. Potem smo odšli.

Celo pot sem se pogovarjal in nisem mogel spati. Ko smo prišli, smo se morali preobuti v pancerje in si nadeti čelado in očala. Takrat so nas začeli učitelji klicati po skupinah. Po skupinah smo nato odšli po vlečnicah do smučišča. Tam smo si nadeli smuči in začeli smučati.

Smučali smo po tekočem traku in po krajših progah. Ko je bila ura 12.00, smo odšli na kosilo. Jedli smo hrano, ki smo jo imeli s seboj. Lahko pa smo si jo tudi kupili, na primer palačinke, pečen krompirček, vročo čokolado … Ko smo vse pojedli, smo se odšli s smučmi vrtet na vrtiljak. Šli smo se igro na izpadanje. Ko smo se nehali igrati, smo morali že oditi domov.

Ta dan je bil eden mojih najboljših športnih dni.

Lev Cimerman Hudopisk, 4. b

Vstala sem ob petih zjutraj. Na hitro sem se preoblekla, oprala zobe in mami me je odpeljala v Metliko na avtobusno postajo.

Prispel je avtobus. Smučke in ostalo smučarsko opremo smo odložili v prtljažnik. Pot je bila zelo dolga, tako da smo po dveh urah vožnje prispeli na Krvavec. Tam smo se obuli smučarske čevlje in dobili učitelja. Našemu učitelju je bilo ime Boštjan. Z gondolo smo se peljali deset minut. Bilo je zelo strašljivo, a smo prispeli brez težav. Nato smo se razgibali, pregledali smo pravila smučanja in si izbrali ime skupine. Mi smo se imenovali HITRI SMUČARJI. Potem smo vadili hojo na smučeh in ustavljanje. Nato smo odšli na tekoči trak in se smučali. V začetku sem štirikrat padla. Bilo je zelo zanimivo. Ob dvanajsti uri smo se posladkali z dobrotami, ki smo si jih kupili ali prinesli od doma. Učitelj nam je dovolil, da gremo na vlečnico. Tam pa je bilo še bolj zanimivo. Dan se je zelo hitro končal. Poslovili smo se od učitelja in odšli v gondolo .

Ko smo prišli na avtobus, smo dobili darila in diplome. Domov smo prišli zelo utrujeni.

Taja Štrucelj, 4. b

17.1 2017 smo imeli športni dan na Krvavcu.Peljali smo se skozi Novo mesto, kjer naša učiteljica živi in je tam vstopila. Peljali smo se dve uri in petnajst minut. Ko smo prišli na Krvavec, smo dobili bele brezrokavnike, da bomo na smučišču bolj vidni. Potem smo si obuli pancerje in čelado. Jaz in štiri sošolci smo dobili učitelja. Odšli smo v gondolo. Ko smo prišli na hrib, sem dobil smuči in čelado. Nato smo se ogreli in si ogledali pravila na smučišču. Nato smo se učili smučati na levi smuči in na desni. Potem pa na obeh smučeh. In se smučali. Potem sem bil v drugi skupini. Z učiteljico Evo in še z eno učiteljico. Kmalu smo imeli odmor. Odšli smo v gorsko kočo ob smučišču. Jaz sem si kupil palačinko. Vrnili smo se na smuči. Po smučanju so se eni še smučali, eni pa smo odšli na vlečnico jurček. Jaz nisem nikoli dobil pet točk, ker sem velikokrat padel. Kmalu smo vrnili smuči, ker mojega učitelja ni bilo, sem se peljal z učiteljicami. Na avtobusu smo dobili Diplomo in darilo. Ker sem bil zelo utrujen, sem na avtobusu malo zaspal. Ko smo prišli v Metliko, so nas tam čakali starši in smo odšli domov. Na  Krvavcu mi je bilo zelo lepo.

Luka Plut, 4.b

Četrtošolci smo imeli športni dan v torek, 17.1.2017, na smučišču KRVAVEC. Odhod je bil ob 6.uri zjutraj s postajališča Pungart. Ko smo prišli na Krvavec, smo se razdelili v skupine. Oblikovali smo tri skupine in jaz sem s svojimi prijatelji iz podružnice Suhor in OŠ Metlike   bila v 2. skupini. Prevzel nas je učitelj iz Krvavca, ki mu je bilo ime Janez. Najprej smo odšli na gondolo. Tam smo dobili karte in se z njo peljali 6 minut. Nato smo odšli v servis Krvavec in si izposodili smučarsko opremo. Po 15minutah smo se razgibali, nato smo si nataknili smuči in smo vadili. Najprej smo se naučili na  smučeh delati plug. Vadili smo  zaustavljanje in ponovili pravila, ki veljajo na smučišču. Ko smo znali smučat, smo  smučali do vlečnice in se odpeljali na velik hrib, nato pa smo se smučali z učiteljem Janezom  do konca hriba. Po 2.urah smo odšli v gostilno Krvavec, kjer smo pojedli  malico. Nato smo odšli nazaj smučat. Smučali  smo 2.uri. Po končanem smučanju smo  v servisu Krvavec vrnili smučarsko opremo in se odpeljali z gondolo do avtobusa. Dobili smo darila in priznanja. Odpeljali smo se v Metliko na postajališče Pungart.  Tam so nas dočakali starši in smo se odpeljali domov. Bilo nam je zelo lepo.

Sarah Kostelec, 4.a

V torek, 17.1.2017, smo se učenci četrtih razredov odpravili na smučanje na Krvavec. Zbrali smo se na šolskem postajališču Pungart. Ko so prišli avtobusi, smo zložili opremo v prtljažnike. Odhod je bil ob 6. uri. V avtobusu sem sedel s sošolcem Bojanom. Imeli smo se lepo in pot nam je hitro minila. Ob prihodu na Krvavec smo se oblekli, obuli pancerje in se razdelili v skupine. Z gondolo smo se odpeljali na smučišče. Za vajo smo šli na vlečnico – jurčka. Nekajkrat smo se spustili, potem pa nas je učitelj Janez odpeljal na sedežnico. Na sedežnico smo šli jaz, sošolka Katja in Nika. Pri izstopu smo mogli biti zelo previdni. Po nekaj urah smo se vsi skupaj zbrali v koči. Imeli smo 20 minut odmora za počitek in malico. Nato smo nadaljevali smučanje. Smučali smo do 3. ure popoldan. Ko smo prišli do gondole, smo se z njo odpeljali do avtobusov. Tam smo se preoblekli in prtljago zložili nazaj v avtobus. Vsi utrujeni in polni lepih doživetij smo se odpravili nazaj domov. Komaj sem čakal, da pridem domov in domačim povem, kaj vse sem doživel.