V torek, 16. 4. 2019 smo se 5. razredi odpravili na ekskurzijo.
Ob sedmih zjutraj smo se z avtobusom odpeljali v vas Dolenje Jezero. Tam smo si ogledali maketo Cerkniškega jezera. Lahko pa si smo ogledali tudi razstavo čolnov drevakov. Nato smo se odpravili v Postojnsko jamo, kjer nam je vodič razkazal kapnike in človeško ribico. Ko smo prišli iz jame, smo si lahko kupili spominke, zapestnice … V Predjamskem gradu nam je ta isti vodič razložil, zakaj je ta grad nastal prav tam in kaj se je v starih časih dogajalo v gradu. Po ogledu smo pomalicali in se vrnili na avtobus in se odpravili proti Metliki.
Vrnili smo se ob pol osmih.

ANŽE KAMBIČ, JAKOB PAŠIČ, LUKA KOZJAN, 5. a

Zbrali smo se na Pungartu ob 6.50.
Potem smo imeli dolgo potovanje do makete Cerkniškega jezera. Tam smo si ogledali muzej in film. Nato smo pojedli malico in šli na potovanje v Postojno. Tam smo si ogledali Postojnsko jamo in Predjamski grad.
Potem smo se odpravili domov.

KRISTIJAN HERAK, TIAN RUŠNOV, 5. a

V torek, 16. 4. 2019 smo 5. razredi odšli na ekskurzijo.
V kraju Dolenje Jezero smo si ogledali Cerkniško jezero. Gospod Zmago nam je opisal, kako jezero nastane in kako gre stran. Potem smo odšli v Postojnsko jamo. Tam smo se vozili z vlakom. Bilo je mrzlo. Ogledali smo si kapnike.
Nazadnje smo odšli v Predjamski grad. Tam smo si ogledali grad in stare stvari.

PETRA HUDOROVAC, 5. a

V torek, 16. 4. 2019, ob 7.00 smo 5. razredi odšli na ekskurzijo.
Najprej smo šli v cerkniški muzej. Videli smo maketo Cerkniškega jezera in film. Tam smo tudi malicali. Potem smo odšli v Postojnsko jamo. Šli smo na vlakec. Peljali smo se 2 kilometra, potem smo hodili še 1 km. Ogledali smo si tudi človeško ribico. Odšli smo v Predjamski grad in si ga ogledali. Spet smo malicali.
Potem smo odšli domov. Imeli smo se zelo lepo.

DŽANAN BEGANOVIĆ, ROK DULAR, LEON ŠAVOREN, 5. a

V torek, 16. 4. 2019 smo se odpravili na izlet po dinarsko-kraškem svetu.
Najprej smo si ogledali maketo Cerkniškega jezera. Domačini velikokrat pravijo: »Jezero je, jezera nej.« ogledali smo si tudi krajši film o Cerkniškem jezeru. Naslednja postaja je bila Postojnska jama. Peljali smo se z vlakcem in opazovali prelepe kapnike. Bili so zelo stari. Bili smo v Špagetni dvorani. Kapniki so bili zelo veliki in lepi. Videli smo tudi človeške ribice. Povedali so nam, da se jih je izvalilo 21. šli smo tudi v trgovine. Nato smo odšli v Predjamski grad, kjer je živel Erazem. Predstavili so nam legendo in veliko zanimivosti. Bilo je zelo lepo. Vzeli smo si čas za malico in odšli nazaj.
Prišli smo ob pol osmih zvečer. To je bilo zelo lepo doživetje.

NINA KAVČIČ, TINA PEZDIREC, LEA ZOREC, 5. a

V torek, 16.4.2019, smo 5. razredi odšli na ekskurzijo. Najprej smo bili v Dolnjem jezeru, kjer nam je gospod predstavil Cerkniško jezero. Všeč mi je bila maketa, ker je ven bruhal bruhalnik. Nato smo se odpravili v Postojnsko jamo. Na začetku smo se vozili z vlakcem, ki mi je bil zelo všeč. Potem smo si šli ogledat še Predjamski grad. Bil mi je zelo všeč. Ta ekskurzija mi je bila zelo lepa in nepozabna.

ŽANA GOLEŠ, 5.B

V torek smo se 5.razredi odpravili na ekskurzijo na Cerkniško jezero, Postojnsko jamo in Predjamski grad. Najprej smo si ogledali, kako je nastalo Cerkniško jezero in si ogledali ribiške pripomočke. Nato smo šli v Postojnsko jamo. Najprej smo se 2 kilometra peljali po jami, potem pa 1 kilometer hodili. V živo smo videli tudi človeško ribico. Na koncu smo si ogledali še Predjamski grad. Najboljše mi je bilo, ko nam je vodič Franci povedal zgodbo o vitezu Erazmu. Ta dan si bom za vedno zapomnila in tudi še stavek »Jezero je in jezera nej«.

ULA BEZEK, 5.B

Včeraj, 16. 4. 2019, smo šli v Postojnsko jamo, Predjamski grad in Cerkniško jezero. Najbolj všeč mi je bilo v Postojnski jami. Zato, ker sem bil tam prvič. Najprej smo šli na vlakec in smo videli kapnike in dvorane. Izvedel sem, da ima Postojnska jama  obliko številke 8. Ogledali smo si  špagetno dvorano. Izvedel sem, da ti špageti kar sami od sebe odpadejo. Videl sem tudi človeško ribico, ki ima 21 mladičkov. Včeraj mi je bilo všeč tudi v Predjamskem gradu in Cerkniškem jezeru. Najbolj mi je bilo všeč v Postojnski jami, ker sem si tam želel iti že od tretjega leta.